• Видавництво: К.І.С.
  • Сторінок: 288
  • Рік випуску: 2010
  • Оправа: М’яка
  • Мова видання: українська
  • ISBN: 978-966-2141-14-6

Під ред. Р.Маєра

Історична освіта: європейський та український досвід. Викладання національної історії в школах Центральної і Східної Європи

Переклад: Красівська Оксана, Наталка Саповська

Ядро збірки складають результати проекту дослідження викладання національної історії у школах Центральної і Східної Європи, проведенного Міжнародним інститутом дослідження підручників імені Георга Еккерта в Брауншвейзі (Німеччина)і спрямованого на критичний аналіз шкільних підручників історії різних країн та на з'ясування і узгодження спірних і по-різному трактованих питань історії двосторонніх відносин між сусідніми народами. Українське видання доповнюють статті вітчизняних науковців, що дозволяє представити критичне бачення стану українських шкільних підручників історії на тлі тих зрушень і здобутків, які відбулися в історичній дидактиці інших європейських країн і наших найближчих сусідів.

Цільова авдиторія: Для науковців і освітян, для всіх охочих оцінити підручники з історії та написати свій власний.

Рецензія Костянтина Родика для рейтингу "Книжка року" ("Україна молода", 23/07/2010) - Інфіковані підручники. Радянський спадок української школи

Роздуми "в тему" Леся Герасимчука на сумно.ком.

Рецензія на блозі Litteralis.